Subject: Vastuskiri
From: "Andres Huul" <[email-masked]>
To: "info.mkm"
Cc: "Kaarel Lehtsalu"
Date: Thu, 30 May 2024 16:25:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan teile vastuskirja. Leiate selle manusest.

Lugupidamisega

Andres Huul
Juhatuse liige
+372 5557 2557
MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.arenduskeskused.ee/> www.arenduskeskused.ee

Maakondlike Arenduskeskuste võrgustik on suurim üle-eestiline 
nõustamisvõrgustik. Pakume tasuta nõustamist ettevõtjatele, vabaühendustele 
ja kohalikele omavalitsustele igas maakonnas. Algatame ning viime ellu 
maakondadele olulisi projekte.

Begin forwarded message:

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Date: 29. May 2024 at 17:32:22 EEST
To: Riigi Tugiteenuste Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Tööandjate Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, TAIE 2021-2035 
juhtkomisjon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Edastan infoks, et pikendasime EISis eelnõu tähtaega, uueks tähtajaks on 
07.06.2024.a.

Pealkiri: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 31. jaanuari 2024. a määruse 
nr 6 „Perioodi 2021-2027 starditoetuse andmise ja kasutamise tingimused ja 
kord" muutmine

Registreerimise kuupäev: 24.05.2024

Registreerimise number: 2-2/1463-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee